МОДУЛЬ 9:
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Робота над цим модулем звернула ще раз увагу на диференціальний підхід в навчанні.
Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно:
від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно,
якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися,
вміти захистити свою роботу). Але цьому передує ВЕЛИКА робота вчителя,
щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках,
поступово збільшуючи.
Щоб
врахувати і підтримати різні освітні цілі своїх учнів, треба здійснити
різносторонній аналіз: потреби учнів, їх можливості, прагнення. Щоб
здійснити це, треба вміти зацікавити дітей.
0 коментарі(в):
Дописати коментар
Підписка на Дописати коментарі [Atom]
<< Головна сторінка