четвер, 17 квітня 2014 р.

МОДУЛЬ 10:

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
в принципі, роль фасилітатора для мене не є новою: я вже мала чудову нагоду пройти навчання за програмою "Intel (R) Шлях до успіху" і серйозно готуюсь до викладання цього курсу в 5-12 класах школи-інтенат в наступному 2012-2013 начальному році.
Багатьом відома така притча:
Звернувся до монаха бідняк: "Дай мені рибу! Я голодний".
Монах мовчки віддав йому вудку.
Повчальний характер притчі зрозумілий: треба давати не стільки їжу, скільки засіб її добування (бо врешті решт їжа рано чи пізно закінчиться, а як добути її знову - хто ж знає?). Цей висновок стосується цілей та завдань, що постали перед сучасною освітою в інформаційному суспільстві для виховання компетентної особистості.
Поступово на зміну традиційній системі приходить особистісно зорієнтоване, традиційні методи змінюються інноваційними, які передбачають зміщення акцентів у навчальній діяльності, її спрямування на інтелектуальний розвиток учнів, збільшення частки репродуктивної діяльності.
Ідеально відповідає цій потребі проектна діяльність.

0 коментарі(в):

Дописати коментар

Підписка на Дописати коментарі [Atom]

<< Головна сторінка