МОДУЛЬ 10:
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
в
принципі, роль фасилітатора для мене не є новою: я вже мала чудову
нагоду пройти навчання за програмою "Intel (R) Шлях до успіху" і
серйозно готуюсь до викладання цього курсу в 5-12 класах школи-інтенат в
наступному 2012-2013 начальному році.
Багатьом відома така притча:Звернувся до монаха бідняк: "Дай мені рибу! Я голодний".
Монах мовчки віддав йому вудку.
Повчальний характер притчі зрозумілий: треба давати не стільки їжу, скільки засіб її добування (бо врешті решт їжа рано чи пізно закінчиться, а як добути її знову - хто ж знає?). Цей висновок стосується цілей та завдань, що постали перед сучасною освітою в інформаційному суспільстві для виховання компетентної особистості.
Поступово на зміну традиційній системі приходить особистісно зорієнтоване, традиційні методи змінюються інноваційними, які передбачають зміщення акцентів у навчальній діяльності, її спрямування на інтелектуальний розвиток учнів, збільшення частки репродуктивної діяльності.
Ідеально відповідає цій потребі проектна діяльність.
0 коментарі(в):
Дописати коментар
Підписка на Дописати коментарі [Atom]
<< Головна сторінка