пʼятницю, 18 квітня 2014 р.

МОДУЛЬ 11:

Цікаво було розміщувати матеріали в Інтернеті та подивитися на те, що в тебе вийшло.

четвер, 17 квітня 2014 р.

МОДУЛЬ 10:

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
в принципі, роль фасилітатора для мене не є новою: я вже мала чудову нагоду пройти навчання за програмою "Intel (R) Шлях до успіху" і серйозно готуюсь до викладання цього курсу в 5-12 класах школи-інтенат в наступному 2012-2013 начальному році.
Багатьом відома така притча:
Звернувся до монаха бідняк: "Дай мені рибу! Я голодний".
Монах мовчки віддав йому вудку.
Повчальний характер притчі зрозумілий: треба давати не стільки їжу, скільки засіб її добування (бо врешті решт їжа рано чи пізно закінчиться, а як добути її знову - хто ж знає?). Цей висновок стосується цілей та завдань, що постали перед сучасною освітою в інформаційному суспільстві для виховання компетентної особистості.
Поступово на зміну традиційній системі приходить особистісно зорієнтоване, традиційні методи змінюються інноваційними, які передбачають зміщення акцентів у навчальній діяльності, її спрямування на інтелектуальний розвиток учнів, збільшення частки репродуктивної діяльності.
Ідеально відповідає цій потребі проектна діяльність.

МОДУЛЬ 9:


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Робота над цим модулем звернула ще раз увагу на диференціальний підхід в навчанні.

Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу). Але цьому передує ВЕЛИКА робота вчителя, щоб їх цього навчити: робити це саме, але спочатку в малих частках, поступово збільшуючи.

Щоб врахувати і підтримати різні освітні цілі своїх учнів, треба здійснити різносторонній аналіз: потреби учнів, їх можливості, прагнення. Щоб здійснити це, треба вміти зацікавити дітей.

понеділок, 14 квітня 2014 р.

МОДУЛЬ 8:


Учасники діляться між собою прикладами учнівських робіт. Обговорюються ідеї  про залучення учнів до процесу оцінювання. Створюється форма для підсумкового оцінювання.

МОДУЛЬ 7:


Учасники діляться ідеями щодо використання Інтернету у навчанні учнів. Створюються та оцінюються учнівські роботи. При потребі вносяться зміни до свого Плану вивчення теми.

неділю, 13 квітня 2014 р.

МОДУЛЬ 6:


Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів; переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;

МОДУЛЬ 5


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: вияснив, що  використання Інтернет-ресурсів у навчальному процесі покращує навички учнів, дозволяє раціонально розподіли час при пошуках матеріалу для роботи, дослідження на різних сайтах. 
Сьогодні ми працювали в групах,  з електронними документами та обговорювали презентації.
Створював статтю у wiki середовищі,  редагував її. 
Обговорювали питання про авторське право.